سخن سردبیر

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسنده

استادیار، گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران

چکیده

فصلنامه‌ی پژوهش در برنامه‌ی درسی از نشریات دانشگاه فرهنگیان با کسب مجوز رسمی از شورای تخصصی نشر معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان به شماره 600/9886/50000/د مورخ 20/07/1399 فعالیت خود را آغاز کرده است. دو فصلنامه‌ی "پژوهش در برنامه‌ی درسی" در جهت بسترسازی پژوهش در حوزه‌ی برنامه‌ریزی درسی و اشاعه و گسترش دانش برنامه‌ریزی درسی مورد نیاز جامعه تلاش می‌کند از این‌رو، هرگونه مقاله‌ای که در یکی از گرایش‌های علوم تربیتی و روان شناسی که در حوزه‌ی برنامه‌ی درسی نوشته شود و حاوی یافته‌ها و نظریات جدید در حوزه‌ی برنامه‌ریزی درسی و pck( شایستگی عمل تربیتی موضوعی ) باشد، برای بررسی و چاپ احتمالی پذیرفته می‌شود.

بی شک با توجه به شروع فعالیت این نشریه انتظار می‌رود که اساتید و محققین محترم با ارائه-ی مقالات دست اول خود، ما را در به ثمررساندن اهداف اصلی نشریه یاری نموده و ما را قادر سازند تا مسیری را که با زحمات اساتید و محققین محترم پایه‌ریزی شده است را به‌صورت موثری ادامه داده و همواره مسیر و استراتژی خود را براساس بهبود مستمر در کار و کیفیت مناسب دنبال نمائیم.

کلیدواژه‌ها

موضوعات